pondělí 10. dubna 2017

Nosíme tepláky a nestydíme se za to

Je normální chodit do školy v teplácích? To je otázka. Někomu to přijde naprosto normální a někdo by v teplácích třeba nevylezl ani před dům. Myslím si, že určitě to normální je, protože každý přece rád nosí oblečení podle svého a každý má jiný styl.

Barbora Došlíková
Nevidím důvod, proč bychom nemohli chodit do školy v teplákách. Vždyť  jsou pohodlné a někteří lidé by si určitě nedovedli svůj život bez tepláků ani představit. Pravdou je, že já jsem v nich byla ve škole asi tak jednou nebo dvakrát za celé ty roky, co školu navštěvuji. Ale stoprocentně nijak neodsuzuji studenty, kteří tak chodí oblečení třeba i každý den. 

Líbí se mi sportovní styl hlavně na opačném pohlaví, ale i holkám někdy sluší. Dříve jsem nevídala skoro nikoho, kdo by chodil do školy v teplácích, navíc si pamatuji, že ještě na základní škole se jedni kvůli tomuto posmívali druhým. Ale dnes je to všechno jinak, tak, jak se měníme my, tak se mění i tyto věci. Dnes si skoro každý druhý člověk vyjde kamkoliv v teplácích a nikdo to nějak neřeší. A to bez ohledu na to, jestli je to kluk, holka, muž anebo žena.


Tepláky se prostě nosí vždy a všude a myslím si, že tomu tak bude i nadále. A já vůbec nejsem proti tomu, protože každý by se měl oblékat tak, jak se to líbí mu a neměl by se ohlížet na ostatní. Vždyť přece všichni máme svobodnou vůli.